Etuja Linja-autoliiton yhteistyöjäsenyydestä!

Yhteistyöjäsenyys Linja-autoliitossa antaa yrityksellenne

• Ajantasaista tietoa liiton jäsenistä: teille lähetetään kesäkuussa vuosittain ilmestyvä jäsen-luettelo, jossa on jäsenyrityksen tarkkojen yhteystietojen lisäksi yrityksen automäärä. Luettelosta saatte tietoa siitä, mitkä bussiyritykset toimivat missäkin päin Suomea. Huom! Luettelo ei ole ns. yleisessä jakelussa - vain yhteistyöjäsenyys antaa teille mahdollisuuden saada jäsentietomme tässä laajuudessa käyttöönne. Jäsenyritysten osoitteisto ilman automäärätietoja löytyy myös Linja-autoliiton nettisivuilta (www.linja-autoliitto.fi).
  •  Saatte omat tietonne jäsenluetteloon ja Linja-autoliiton nettisivuille, jolloin ne ovat bussiyritysjäsentemme tiedossa ja käytettävissä.
  • Bussiammattilainen-lehden vuosikerta (1 kpl) kuuluu automaattisesti yhteistyöjäsenmaksuunne. Ylimääräiset vuosikerrat saatte erikoishintaan. Bussiammattilainen lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa painosmäärän ollessa 7000 kpl. Lukijoina ovat bussiyritysjohto, bussiyritysten henkilökunta ja liikennepoliittiset päättäjät, yhteensä arviolta 23.600 lukijaa numeroa kohti.
  • Saatte jokaiseen Bussiammattilainen –lehteen oman nimenne Linja-autoliiton yhteistyöjäsenistä kertovalle sivulle.
  • Vuosittaisen bussinäyttelyn näytteilleasettajamaksu on yhteistyöjäsenille merkittävästi edullisempi kuin ulkopuolisille. Linja-autoliiton liittokokouksen yhteydessä järjestettävässä bussinäyttelyssä tavoitatte yhdellä kertaa satoja potentiaalisia asiakkaita.
  • Mahdollisuuden vierailla LAL:n alueosastojen kuukausikokouksissa kertomassa yrityksenne palveluista bussiyrityksille.

Mitä yhteistyöjäsenyys maksaa?

Yhteistyöjäsenen vuosimaksu sovitaan liittymisvaiheessa tapauskohtaisesti. Lisätietoja antaa Tuomo Kojo (tuomo.kojo@lal.fi), puh. 0400 570 194.

Miten liitytään?

Yhteistyöjäseneksi liittyminen tapahtuu kätevästi lomakkeella, (liite). Täyttäkää tiedot huolellisesti ja palauttakaa sähköpostitse osoitteella: kristiina.manninen@lal.fi tai postitse Linja-autoliitto / yhteistyöjäsenhakemukset, Lauttasaarentie 8, 00200 HELSINKI.

Tiedostoja