Etuja Linja-autoliiton yhteistyöjäsenyydestä!

Yhteistyöjäsenyys Linja-autoliitossa antaa yrityksellenne

• Ajantasaista tietoa liiton jäsenistä: teille lähetetään kesäkuussa vuosittain ilmestyvä jäsen-luettelo, jossa on jäsenyrityksen tarkkojen yhteystietojen lisäksi yrityksen automäärä. Luettelosta saatte tietoa siitä, mitkä bussiyritykset toimivat missäkin päin Suomea. Huom! Luettelo ei ole ns. yleisessä jakelussa - vain yhteistyöjäsenyys antaa teille mahdollisuuden saada jäsentietomme tässä laajuudessa käyttöönne. Jäsenyritysten osoitteisto ilman automäärätietoja löytyy myös Linja-autoliiton nettisivuilta (www.linja-autoliitto.fi).
  •  Saatte omat tietonne jäsenluetteloon ja Linja-autoliiton nettisivuille, jolloin ne ovat bussiyritysjäsentemme tiedossa ja käytettävissä.
  • LINJA-lehden vuosikerta (1 kpl) kuuluu automaattisesti yhteistyöjäsenmaksuunne. Ylimääräiset vuosikerrat saatte erikoishintaan.LINJA -lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa painosmäärän ollessa 7000 kpl. Lukijoina ovat bussiyritysjohto, bussiyritysten henkilökunta ja liikennepoliittiset päättäjät, yhteensä arviolta 23.600 lukijaa numeroa kohti.
  • Saatte jokaiseen LINJA –lehteen oman nimenne Linja-autoliiton yhteistyöjäsenistä kertovalle sivulle.
  • Vuosittaisen bussinäyttelyn näytteilleasettajamaksu on yhteistyöjäsenille merkittävästi edullisempi kuin ulkopuolisille. Linja-autoliiton liittokokouksen yhteydessä järjestettävässä bussinäyttelyssä tavoitatte yhdellä kertaa satoja potentiaalisia asiakkaita.
  • Mahdollisuuden vierailla LAL:n alueosastojen kuukausikokouksissa kertomassa yrityksenne palveluista bussiyrityksille.

Mitä yhteistyöjäsenyys maksaa?

Yhteistyöjäsenen vuosimaksu sovitaan liittymisvaiheessa tapauskohtaisesti. Lisätietoja antaa kristiina.manninen@lal.fi, 040 529 2079.

Miten liitytään?

Yhteistyöjäseneksi liittyminen tapahtuu kätevästi lomakkeella, (liite). Täyttäkää tiedot huolellisesti ja palauttakaa sähköpostitse osoitteella: kristiina.manninen@lal.fi tai postitse Linja-autoliitto / yhteistyöjäsenhakemukset, Töölönkatu 4, 00100 HELSINKI.

Tiedostoja