BAK Oy:n järjestämiä ammattipätevyysdirektiivin mukaisia jatkokoulutuspäiviä 28.4 ja 3.6

| Julkaistu7.4.2015 15:38

Tilausajokuljettajana Helsingissä - tilausajokuljettajille

Tilausajo kaupunkiin, jossa on satoja tutustumiskohteita, 8000 kadunnimeä, asukkaita lähes 600 000 ja jossa yöpyy vuosittain 3 miljoonaa matkailijaa, ei ole mikä tahansa työkeikka. Tule kuulemaan käytännön vinkkejä siitä, kuinka tilausajokuljettajan kannattaa toimia Helsingissä. Päivän aikana kierretään harjoitusmielessä torit ja terminaalit, museot ja muistomerkit unohtamatta ympäristökaupunkien tärkeimpiä kohteita.

Kouluttajana Tilausajokuljettajat ry:n pj. Timo Rinnekari

Aika ja paikka: 28.4.2015, Helsinki

Lisätietoja ja ilmoittautumiset 17.4. mennessä: Kristiina Manninen, 020 710 5490, kristiina.manninen@lal.fi

Koulutuspäivän hinta Linja-autoliiton jäsenyrityksille /kuljettajille on 100 euroa + alv/henk. Lisäksi Trafin käsittelymaksu 17 euroa. Ei-jäsenille/kuljettajille koulutuspäivän hinta on 130 euroa+ alv. Aamu - ja iltapäiväkahvi sekä lounas omakustanteisesti.

OHJELMA

***************************************

Linja-autoyrityksen kannattavuus ja kuljettajan mahdollisuudet vaikuttaa taloudelliseen menestymiseen - ammattipätevyysdirektiivin mukainen jatkokoulutuspäivä yrittäjille, esimiehille että kuljettajille

Jokainen ajokilometri kerryttää kustannuksia ja vaikuttaa yrityksen tulokseen. Tietävätkö kuljettajanne, mistä asioista yritykset kannattavuus koostuu ja miten kuljettaja voi omalla työllään vaikuttaa kannattavuuteen? Minkälaisia asioita sinun yrittäjänä tulisi korostaa henkilöstölle?

Päivän aikana avataan linja-autoyrityksen kannattavuuteen vaikuttavat tulojen lähteet ja kustannusten vaikutukset tulokseen, investointimahdollisuuksiin, henkilöstön työsuhteisiin jne.  Koulutuksessa käydään myös läpi ajotavan, liikennevahinkojen ja asenteen vaikutusta yrityksen talouteen. Koulutuspäivä soveltuu sekä yrittäjille ja esimiehille että kuljettajille. Koulutuspäivästä osanottajille jää myös aineisto, jota yrittäjät ja esimiehet voivat hyödyntää oman yrityksensä koulutuksessa kuljettajille.

Koulutuksen vetää yrittäjä Lauri Rinta-Kanto, jolla on vahva bussialan kokemus.

Aika ja paikka: 3.6.2015, Tampere

Lisätietoja ja ilmoittautumiset 18.5. mennessä: Kristiina Manninen, 020 710 5490, kristiina.manninen@lal.fi

OHJELMA