Paikallistuntemuksen ja tilausajovalmiuksien parantaminen tilausajoissa Helsingissä, 6.6.17 Helsinki

| Julkaistu12.4.2017 23:46

Bussialan Kehittämispalvelut Oy on hyväksyttänyt direktiivipäiväksi koulutusohjelman, jossa osa koulutuspäivästä voidaan toteuttaa bussissa tutustuen käytännössä satamiin ja keskeisiin bussiryhmien käyntikohteisiin Helsingissä.

Liikennöintiolosuhteet ja pysäkit ovat Helsingin katuverkossa usein muutoksessa ja ryhmän kanssa liikkuvan kuljettajan on ne hallittava mahdollisimman hyvin. Laivamatkustajat niin Länsisatamassa, Olympiaterminaalissa, Katajanokalla kuin ulkolaisia risteilymatkustajia vastaanottavassa Hernesaaressa ovat merkittävä asiakasryhmä bussiyrityksille, joten liikennöinti ja pysäköintiolosuhteet niissä vaativat tietoa ja osaamista kuljettajalta.

Järjestämme koulutuspäivän 6.6. Helsingissä Hotel Haaga Central Parkin tiloissa, OHJELMA.

Päivän käytännön vetämisestä vastaa Tilausajokuljettajat ry:n pitkäaikainen puheenjohtaja Timo Rinnekari, jolla on vahva käytännön kokemus myös Helsingin liikenteestä, kiertoajeluista ja ulkolaisten risteilymatkustajien kanssa toimimisesta yleensä.

Koulutuspäivän hinta on 150 e + alv/henk. sisältäen oppimateriaalin. Trafin rekisteröitymismaksu on 17,00 euroa. Hotelli Haagan kokouspaketti on 58,00/henk.

Ilmoittautumiset kristiina.manninen@lal.fi 16.5. mennessä