Bussipalot ja onnettomuudet – miten kehitän valmiuksia yrityksessä ja kuljettajien toiminnassa? -koulutuspäivä 19.6.17

| Julkaistu18.5.2017 15:18

Ammattipätevyyspäivä onnettomuuksiin, vastuullisuuteen ja turvallisuuteen liittyen

- tule hankkimaan yksi direktiivipäivä Jyväskylän liittokokouksen yhteydessä 19.6 klo 9-16!

Onnettomuuksien ennaltaehkäisy ja varautuminen ovat asioita, jotka kaipaavat jatkuvaa kehittämistä yrityksessä. Kuljettajan on osattava myös käytännössä toimia, jos varautumisesta huolimatta onnettomuus tai bussipalo yllättää.

Päivän aikana teemaa lähestytään useasta näkökulmasta. Käytännön harjoitteita tehdään myös bussissa: OHJELMA.

Koulutuspäivä soveltuu sekä yrittäjille ja esimiehille että kuljettajille. Koulutuksen vetää kokenut linja-autokouluttaja Miia Ahonen.

Koulutuspäivän hinta on Linja-autoliiton jäsenyritysten edustajille ja jäsenyritysten kuljettajille 130,00 euroa+ alv/henk. Osallistumismaksuun kuuluvana osallistujat saavat päivän materiaalin. Osallistumismaksun lisäksi peritään Trafin rekisteröitymismaksu direktiivipäivästä 17.00 euroa + Jyväskylän Aikuisopiston kahvi-ja ruokailupaketti 16,50 + alv/henk.

Ilmoittautumiset Kristiina Manniselle, kristiina.manninen@lal.fi, 9.6.2017 mennessä.