Sujuvan asiakaspalvelun englantia ulkolaisten turistien kanssa toimiville kuljettajille 23.10. Helsingissä

| Julkaistu12.9.2018 12:38

Ulkomaalaisten matkustajien osuus Suomeen kasvaa koko ajan. Bussit ovat tärkeä osa heidän liikkumisessaan eri käyntikohteisiin ja heitä haettaessa/viedessä satamiin, lentokentälle ja hotelleihin.
BAK on hyväksyttänyt direktiivipäiväksi koulutusohjelman, joka sisältää paljon käytännön harjoituksia ja kattavan materiaalipaketin räätälöitynä tilausajokuljettajien erilaisiin asiakaspalvelutilanteisiin turistien kanssa.
Koulutus soveltuu kaikille kuljettajille nykyisestä kielen osaamisesta riippumatta. Kouluttaja huomioi koulutuksen aikana osallistujien erilaisen lähtötason.

Helsingissä kouluttajana toimii Tomi Välimaa, joka on kokenut englannin kielen ja vuorovaikutustaitojen kouluttaja. Hän on aiemmin toteuttanut yhteistyössä BAKin kanssa useita asiakaspalvelua, kielitaitoa ja työhyvinvointia tukevia koulutuksia. Tomin koulutukset ovat saaneet kuljettajilta hyvää palautetta niiden käytännönläheisyydestä ja mukavasta ilmapiiristä.

LINKKI ohjelmaan

Koulutuspäivä toteutetaan Helsingissä Linja-autoliiton koulutustiloissa (Töölönkatu 4). Koulutuspäivän hinta on 180 e + alv/henk. sisältäen kattavan oppimateriaalin, jota voi hyödyntää käytännön työssä.
Trafin rekisteröitymismaksu on 17,00 euroa sekä tila-, kahvi- ja lounaskustannukset 35,00 euroa/henk.

Ilmoittautumiset 10.10. mennessä kristiina.manninen@lal.fi.