Bussialan Henkilöstösäätiö

Bussialan Henkilöstösäätiön tarkoituksena on tukea Linja-autoliiton jäsenyritysten, Linjaa-autoliiton omistamien yritysten palveluksessa olevien ja heidän perheidensä lomailu- ja virkistysmahdollisuuksia siten, että edellä mainitut henkilöt voivat lomailla niissä edullisesti. Säätiön tuki koskee myös eläkkeellä olevia em. henkilöitä.

Säätiö omistaa: kaksi paritalohuoneistoa Himoksella, paritalon Levillä ja kaksi lomaosaketta Saariselällä.

Bussialan Henkilöstösäätiön tarjoamat lomaedut ovat merkittäviä. Säätiö myöntää em. kohteissa alennusta 50 – 60 % normaalihinnoista huippusesonkeja lukuun ottamatta.

Säätiön alennuksen saaminen edellyttää oheisen PALVELUKSESSAOLOTODISTUKSEN esittämistä em. lomakohteissa. Eläkkeellä olevat henkilöt voivat pyytää todistuksen viimeiseltä työnantajaltaan.

Yhteystiedot kohteisiin:

• LEVI, Hegulinkota: www.lefi.fi, sales@visitlevi.fi, puh. 016 639 3370
  • HIMOS, Sirius: www.himosmajoitus.fi, info@himosmajoitus.fi, puh. 020 787 1170,
  • HIMOS, Golfarinkunnas: www.himoslomat.fi, himoslomat@himoslomat.fi, puh. 020 711 9200
  • SAARISELKÄ, Moitakuru ja Outapailakka: www.lomarengas.fi, www.saariselka.com, myynti@lomarengas.fi, puh. 0306 502 502

Bussialan Henkilöstösäätiö
Asiamies Mikko Saavola (040 7090 940), mikko.saavola@linja-autoliitto.fi