Ajankohtaista

Liikenneturva ja Linja-autoliitto: Joka neljäs jättää linja-autossa turvavyön kiinnittämättä (19.2.2024)

Ramboll: Linja-autoliikenteen arvolisäverokannan muutoksen vaikutukset julkiselle taloudelle (11.1.2024)

LiikenneSuomi ryhmän esite: Päättäjä, turvaa ammattimainen kuljetusala

Liikenneturva: Milloin pysäkiltä lähtevää linja-autoa on väistettävä? (9.10.)

LiikenneSuomi: Ammattiliikenteellä tärkeä rooli talouskasvussa – ala otettava huomioon hallitusohjelmassa (16.5.)

LiikenneSuomi: Polttoaineiden jakeluvelvoitetta alennettava Ruotsin tapaan (8.5.)

Moottoriliikenteen ansiomitalit kahdeksalle alan ammattilaiselle (18.4.), TIEDOTE

LiikenneSuomi: LiikenneSuomi vaatii jakeluvelvoitteen alentamista ja ammattidieseliä (17.4.)

LiikenneSuomi: Liikenteen ja logistiikan oltava painopisteinä hallitusohjelmassa (29.3.)

LiikenneSuomi: Tiestön laadukas ylläpito luo säästöjä, tehokkuutta ja turvallisuutta (21.3.)

LiikenneSuomi: Kuljetusalalle tarvitaan koulutettuja ammattilaisia pitkälle tulevaisuuteen (15.3.)

LiikenneSuomi vaatii liikenteen verotuksen uudistusta – nykyinen kahdeksan miljardin euron veropotti tieliikenteeltä ei edistä kilpailukykyä ja puhtaampaa liikennettä (8.3.)

LiikenneSuomi: Julkisomisteiset in-house-yhtiöt kampittavat liikennepalvelujen markkinoita (2.3.)

LiikenneSuomi: Julkiselle henkilöliikenteelle tarvitaan valtakunnalliset palvelutasotavoitteet – kaikkien käytettävissä oleva julkinen liikenne on Suomessa välttämätön (21.2.)

26.1. avattiin ja lanseerattiin eduskunnan Kansalaisinfossa LiikenneSuomi -ryhmän yhteinen eduskuntavaalivaikuttamisen kampanja. Ryhmän muodostavat Linja-autoliitto, SKAL sekä Taksiliitto. Tilaisuuden materiaali LINKKI.

LiikenneSuomi-ryhmä: Ammattimainen kuljetusala turvaa Suomen kriisinkestävyyden (26.1.)